خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» توقف پشتیبانی واتس اپ از نسخه های قدیمی تر

توقف پشتیبانی واتس اپ از نسخه های قدیمی تر

توقف پشتیبانی واتس اپ

این شرکت از ابتدای12 بهمن 1398 پشتیبانی خود را از دستگاه‌هایی که با نسخه 2.3 و قدیمی‌تر اندروید یا iOS 8 و نمونه قدیمی‌تر آن کار می‌کنند، متوقف خواهد کرد و ایجاد حساب کاربری جدید یا تأیید دوباره حساب‌های موجود، روی این دستگاه‌ها به هیچ وجه امکان‌پذیر نخواهد بود.

بر اساس اطلاعات بخش پرسش‌های متداول وب‌سایت واتس‌اپ، تنها افراد دارای گوشی آیفون مجهز به سیستم‌عامل iOS 9 و جدیدتر و نیز آن دسته از کاربران اندروید می‌توانند از این اپلیکیشن پیام‌رسان استفاده کنند که دستگاه‌ هوشمندشان از نسخه 4.0.3 و بالاتر است. در کنار این دو سیستم‌عامل، برخی گوشی‌های که به سیستم عامل KaiOS 2.5.1 مجهز هستند و نسخه‌های جدیدتر آن، همچون JioPhone و JioPhone 2، نیز امکان استفاده از واتس‌اپ را خواهند داشت.

بر اساس اطلاعاتی که در می 2019 منتشر شده است، 0.3 درصد از 2.5 میلیارد کاربر اندروید (معادل حدود 75 میلیون نفر) همچنان از نسخه Gingerbread 2.3.7 و نمونه‌های قدیمی‌تر این پلتفرم استفاده می‌کنند. اما در خصوص اپل و اینکه چه تعداد از کاربران آیفون، گوشی‌های خود را از سیستم‌عامل iOS 8 و نسخه‌های قدیمی‌تر آن به‌روزرسانی نکرده‌اند، اطلاعاتی در دست نیست.

MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی مطلب مرتبط MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی

ساده‌ترین و احتمالا سریع‌ترین راهکاری که دارندگان نمونه‌های قدیمی‌تر اندروید و iOS می‌توانند به کار گیرند آن است که دستگاه هوشمند خود را به جدیدترین نسخه سیستم‌عامل مرتبط به‌روزرسانی نمایند. با این کار نه تنها برنامه واتس‌اپ را دوباره فعال می‌کنند، بلکه ضمن بهره‌گیری از جدیدترین ویژگی‌های سیستم‌عامل، می‌توانند با دریافت آپدیت‌های امنیتی دستگاه خود را در برابر آسیب‌‌های مختلف نیز محافظت کنند. البته این روش برای افرادی که از نسخه‌های بسیار قدیمی اندروید و iOS استفاده می‌کنند، مناسب نخواهد بود. چرا که به طور مثال، پلتفرم آیفون 4 را حداکثر می‌توان تا iOS 7 ارتقاء داد که همچنان پایین‌تر از نسخه‌ای است که واتس‌اپ از آن پشتیبانی می‌کند. در این حالت، تنها راه برای استفاده از این برنامه، خرید اسمارت‌فونی جدید با سیستم‌عامل به‌روزرسانی‌شده است.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده